ارتقای توان رزمی از تاکیدات فرمانده معظم کل قواست
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 109
نویسنده : علی

وی افزود: لازمه رسیدن به توان رزمی بالا، داشتن نیروی انسانی کارآمد، مخلص، مومن و انقلابی بعنوان بزرگترین سرمایه نظام و همچنین توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر مشخص بودن منافع کشورهایی که قابلیت دسترسی به منابع دریایی را دارند، گفت: گردشگری، تجارت، مزارع دریایی و انرژی های نوین از جمله منافعی است که با تلاش در راستای حفظ و حراست از دریا بعنوان منبع اصلی آن، نباید اجازه استفاده از این منابع به دیگران داده شود.
دریادار سیاری با تاکید بر لزوم حفظ منابع دریا با حاکمیت بر دریاهای میهن اسلامی بویژه دریای خزر گفت: ناوگان شمال نیروی دریایی در این راستا وظیفه سنگینی برعهده دارد و تاکنون نیز در شمال کشور از امین آباد تا آستارا در منطقه 20 درصد، حضوری مقتدرانه داشته است.
وی به پیشرفت و توسعه توانمندی ناوگان شمال اشاره و اضافه کرد: زمانی در این دریا حتی یک شناور مناسب برای انجام ماموریت ها وجود نداشت اما امروز ناوگان شمال با اقتدار کامل در راستای توسعه صلح و دوستی در دریای خزر و حفط امنیت آن، سرافرازانه ماموریت های خود را به سرانجام رسانده که حاصل تلاش خالصانه همه کارکنان آن است.
شایان ذکر است در این مراسم دریادار افشین رضایی حداد به افتخار بازنشستگی نائل آمد و ناخدا یکم احمدرضا باقری سکاندار ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش شد



:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مهدی در تاریخ : 1395/11/1/5 - - گفته است :
درود بر نداجا


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: